Liozhi Merhabalar 20+2 haftalığım göbek üstüm buz gibi soğuk oluyor ve asla ısınmıyor bu durumu yaşayan varmı bu yeni yeni başladı ama bu durumu yaşayan varmı korkmalımıyım 😢
yunusemreninannesiii Liozhi ben hep yaşıyorum göbeğim hep soguk hiç sorun etmedım 😂😂 kocam göbüşün üşümüş yine der yanı sürekli soguk benım
Rumeysa3652 Liozhi 36+3 hala buz gibi oluyo hiç korkma canım hatta kocam hep der çocuğumu üşütüyosun diye sanki oraya o soğukluk ulaşcakmış gibi
Baranzeynep Liozhi bebeğin içinde bulunduğu sıvı onu soğuktan ve sıcaktan korumak için içerisi sıcaktı merak etme canım Biz sadece karnımizda taşıyorum Allaha emanetler bebeklerimiz