Julide_01 Merhabalar 13 haftalık gebeyim doktor başta göstermiyor dedi sonra cinsiyet söyledi sizce erken mi değişe bilir mi
Deletedmom_33 Julide_01 11+6(12+2 çıkmıştı) erkek dedi doktorum büyük ihtimalle. 17+0 ve 21+1 detaylı da değişmedi cinsiyet.
Julide_01 Dilekcnkn yok renkli filan değil doktor dedi zaten %70 haftaya gelirseniz başka bir şey söyleye bilirim diye acaba daha ne kadar beklemem gerek
Dilekcnkn Julide_01 yani yüzdelikler ne kadar doğru olur bilemem genelde erkek bebekler daha çabuk belli ederler kendilerini ama 16. Haftayı bekle yada direk detaylıyı bekle😊