esrabcr_ Kızlar kaşlarımı boyamıştım bi kaç kere ve zararlı diye bi kaç kişiden duydum.Bilmiyordum bi sakıncası olur mu ?
Gizemtataroglu esrabcr_ bende bunu merak ediyordum ilk 3 ay bebek anne kanından beslendiği için zararlı diye okumuştum ama sonrasını bilmiyorum
esrabcr_ brvnsubasi hayır kaş boyaları varya saça yapar gibi 15 dk falan bekletip siliyosun onlardan.1 veya 2 hafta kalıcılığı oluyor