gonulcelen tugbaninmucizesi 21. Hf ve 26. Hf yaptırdım. İlki için 5 ay tam bitmişti öyle gel demişti son günleriydi ztn 2. Ona göre şekilleniyor 1 ay sonra 2. Doz için gel demişti.
Oznurboluzun Beni 17 haftalıkken çağıracaklar yani 1 hafta sonra erken mi acaba? çünkü burda bakıyorum hep 20 hafta diyor hiç 17 de vurulani görmedim...
arzuozbek Oznurboluzun ben 17. Haftamda oldum canım bebeğin kalp atışına baktılar küçücük bi aletle öyle yaptılar o alette duyulmasaydı sonra gel derdik dediler 2. Dozuda bir ay geçtikten sonra gel dediler
Oznurboluzun Laayla inşallah öyledir ac karnına sabah 9 gibi burda ol dediler asi ile ilgili bir şey demedi galiba şuan hatırlamıyorum cevabınız için teşekkür ederim