aybkaslan Kızlar yaklaşık 3 saattir önce yarım saatte bir sonra 15 şimdi de 8 dakika da bir kasıklarımdan bacağıma ve belime aşırı bir ağrı giriyo çok kötü oluyorum ama 10 saniye içinde geçiyo normale dönüyorum sizce doğum sancısı mı 39+1 ?
Pnryr Düzenli aralıklarda ise evet doğum sancısı bende 39+1im kaç gün min. 7 bin adım ve 6 katı 3 kez, inip çıkmama rağmen gelip geçici ağrılarım oluyor ne mutlu size sağlıkla alın kucağınıza bende tabi
aybkaslan Pnryr Valla bende 34 den beri herşeyi yaptım ama hiç bişey olmadı doktorum dün çatı muayenesi yaptı bunun etkisi olmuş olabilir yada zamanı şimdidir umarım sağ salim kucağımıza alırız hepimiz ☺️
Pnryr aybkaslan iyi yapmış dr desene :) benim de yarın randevum var olan sancım nst de gidiyor uf ya 40 ı bulmadan doğursak sıkıldım çok özledim kızımı
aybkaslan Pnryr Bende artık çok ağırlaştım ve son haftalarda gerçekten doğsun artık diyodum hep doktoruma oda beklicez mecbur diyodu son 2 nst de sancı çıktı ama doğumu başlatacak sancı değil bunlar dedi sonra çatı yaptı iy ki yapmış umarım bu doğum sancısıdır ve yarın yavrum kucağımda olur sağlıkla 🥰
Pnryr aybkaslan bugün bende de açılma varmı diye kontrol etti ama tık yok umarım sendeki etki bende de olurda sancım başlar
2kiz1erkekannesi Ay ne guzel darisi basimiza ya bende hala tık yok. Allah’ım nolir kendiliğinden baslasin sancılarım artik nolur 🤲🥺 size de kolay bir dogum diliyorum sag salim kavusun inşallah
aybkaslan 2kiz1erkekannesi Çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz yavrularımıza, benim dr eğer haftaya kadar olmazsa suniyle başlatırız demişti bende suni istemedim ozaman sezeryana alın suni vermeyin dedim tamam pazartesi gel kararlaştıralım dedi çok şükür inşallah gerek kalmıcak 🙏🏻
2kiz1erkekannesi aybkaslan ben ikinkere suniyle normal dogurdum zaten. O yuzden sezeryan olmam ama yine de korkuyorum. Basa ne gelecegini bilince insan daha da korkuyor🥺
aybkaslan 2kiz1erkekannesi Kesinlikle öyle bizi de kulaktan dolmalar korkutuyor ama hayırlısı hepimiz için
aybkaslan Kızlar hastaneye geldik yatışım yapıldı sancım 100 lere kadar çıkıyor 2-3 dakikaya düştü dua edin lütfen 🙏🏻
aybkaslan 2kiz1erkekannesi Doğdu çok şükür canım oğlum yanımda uyuyor 🥰 7 saat sancı çektim ve sadece 4 cm açıldı artık gücüm bitti dayanamayacak hale geldim ve sezeryan istedim sezeryana alındım çok şükür sağlımız yerinde gerisi hiç önemli değil herkese dua ettim Rabbim hiç kimseyi bu duygudan mahrum etmesin 🙏🏻🥰