Bende sezeryan olmak istiyorum ama normal doğum uygun olursa onuda isterim yani çok aradayim hayırlısı neyse o olsun diyorum hepimiz için ama açıkçası sezeryana biraz daha yakınım belkide geçmişimde hastanede suni sancı ile düşük yaptırdıkları için o sanciyi bildiğim için de korkuyorum galiba ama herkes için geçerli dehil tabiki benim ağrı eşiğim de düşük kabul ediyorum 🙏 ama düşündüm de sezeryan diye bişey olmasaydi valla çatır çatır doğuracaktık 😀 bu eskiden kadınlar neler yaşamış kim bilir ben şu tarlada doğurdum sozlerine çok inanmazdım 1 senedir köyde yaşıyorum hakkaten doğru doğurmuşlar yani ben sezeryan deyince ‘viyyy oda neymiş öyle kıyma kendine’ demelerinden anladım 😀 ağız tadıyla bir hamilelik psikolojisine giremedim doktordan geldim diyorum bizim zamanimizda 1 kere gitmedik baktık karnimiz şişti soğan ektik işin başına döndük diye bı başlıyorlar hani seninki de ne ki der gibi 😀 sezeryan diyemiyorum teyzelere modern normal doğum diyorum normali duyuyolar ya tamam olur diyorlar 😀 evde falan fenalassam bunlar beni sıcak suyla dogurtur haytta yollamaz hastaneye 😀