isilKanik bilimsel olarak abd ve Japonya’da yapılan çalışmalarda bilmem kaç gebede uygulanmış ve herhangi bi sorun olmamış kimsede, normal gebelik ve doğum süreci geçirmişler. Bebeklerin sağlıkları da etkilenmemiş ve oralarda yapılabiliyor anne insiyatifinde. Burda yapmıyorlar ama kimse o sorumluluğu almaz bence, ha gebe olduğunu bilmeden giden çok arkadaşım var bebeleri gayet sağlıklı.