Merhaba kızlar, hayatım boyunca uykuyla hiç arası olan biri olmadım 13+4 haftalık hamileyim ama hamileliğimin başından bu yana deli gibi uyuyorum artık uyumak istemiyorum ama engel olamıyorum kendime olduğum yerde uyuya kalıyorum ki yatağa yatınca bile yarım saat bı saat sağa sola döne döne anca uyurdum şimdi gözümü açamaz oldum eşimle birbirimizi göremez olduk bir sabah kalkıp kahvaltısını hazırlayıp yolcu ediyorum onda bile biran önce gitsinde geri yatağa giriyim diye gözünün içine bakıyorum eşim artık uyuyan güzel diyor bana evin içinde karımı özler oldum ne uykuymus bu arkadaş diye tatlı tatlı sitem ediyor bana kötü hissediyorum kendimi adam işten geliyo o gelene kadar uyuyorum nerdeyse yemek memek hallediyorum sonra hop yine bayilanxi oluyorum oda bana kıyamıyo uyandırmıyo ama bu durumdan hiç mutlu değilim oda rahatsız oluyo bence ve evimin işleri bile kaliyo bazen miskinlikten ne zaman gecicek bunlar hamilelik boyunca böyle mi oluyo benim gibi olan var mı ya 🥺🥺🥺