Burcubayram eğer kanama vs olmadıysa hiç, sıkıntı olmaz bence. Ben önceden bütün evi banyoyu temizliyordum şimdi ikiye böldüm bi gün süpürüp siliyorum bi gün toz alıp banyoyu temizliyorum iki gün yemekleri babaya bırakıyorum 😀 dinlenerek yapıyorum hep viledayı süpürgeyi fln kaldırıyorum bi sıkıntım olmadı şükür