Aysegul000007 Hanımlar bir sorum olucak acaba icinizde sarı kantaron yağı kullananlar varmı acaba ben aldım ama henüz kullanmadım açıkçası çatlaklara iyi geliyormuş denildi bikac kremde kullanıyorum ama bunuda deneyim diye aldım tavsiyelerinizi bekliyorum
yasemiinorhn Aysegul000007 annem kendi yapıyor benim doğal her şeye iyi geliyor valla ama karnına falan kullandın mı de kullanmadım. Frei öl diyr Bi yağ var onu kullanıyorum hiç çatlamadım
teletabi Aysegul000007 Merhaba annemiz,malesef gebelikte çatlak en korktuğumuz şeylerden biri 🙈bende bu linkteki bir üründen aldım kullanmaya başladım faydasını görüyorum🤗 şuan memnunum. Benim gibi çoğu annemizin en çok tercih ettiği ve memnun kaldığı ürünlerin linkini bırakıyorum. Göz atabilirsiniz🙏🏻🌸 Link: https://ty.gl/52rdx47ink Kısa link açılmayanlar [buraya tıklasın]