İyi akşamlar evet bir kaç hafta önce bende de kuru öksürük vardı doktorum pastil kullanabilirsin demişti ben de strepsils kullandım. yetişkinler günde 7 8 adet kullanabilir yazıyor ancak siz en fazla 3 4 adet kullanın eczacı öyle söylemişti. Herhangi bir zararı yan etki vs olmadı