Kızlar görüyorum ki biz yeni jenerasyon üreyemiyoruz yediğimiz içtiklerimiz ne kadar hormonlu ne kadar sağlıksız yaşıyoruz bir kez daha şahit oluyoruz.. bende çikolata kisti var 2.5 cm eşimdi hareketli sperm azlığı morfoloji 2 hamilelik düşünmeye 1.5 yıl önce başladık o zamanlar foruma baktığımda insanlar 2-5-7 yıl beklediklerini yazıyordu çok zor geliyordu bana beklemek insanlar nasıl bekliyorlar diye 1.5 yıl geçmiş daha dün gibi bu ay olacak bu ay olacak diye diye zaman geçiyor forumda okuduklarım sayesinde çok beklemek istemedim eşimle konuştum ve tüp bebek tedavisine başladık ankaraya geldik gürgan tüp bebek merkezinde tedavi oluyoruz ve herkese de tavsiye ediyorum muazzam ilgili ve alakalılar 25.11.2021 yani dün yumurta toplama işlemi yapıldı pazartesi günü de transfer yapılacak büyük ihtimalle toplama işleminin ağrısı aman aman kıvranacak şekilde değil istirahat ederseniz sızı şeklinde kalıyor bakalım transfer nasıl yapılacak çok heyecanlıyım bol bol şans dileklerinize ve dualarınıza ihtiyacım var 🙏 rabbim isteyen herkese tez zamanda nasip etsin inşallah 🤲