Kızlar doğuma annemin yanına gidicem de en son kaçıncı haftada uçağa binebiliyoruz? 28 den sonra raporla oluyormuş sanırım o rapor zor birşey mi her doktor verir mi hemen yoksa vermeme ihtimali var mı ? 28 çok erken üç ay kala anneme gitmem çok erken olur