essrasr Kirazmevsimi 35haftamdayım biraz dhaa etlensin 36haftamda kontrolden snr başlıcam doğarsada skntı olmaz diyorlar o zamandan snr 😂
Deletedmom434 Kirazmevsimi 21. Haftamdan beri yiyiyorum doktorum her insana aynı etkiyi göstermez yiyebilirsin dedi
Sevvaaaa nohutlar bende yiyorum erken haftalarda bile☺️Doğum zamanı çok yemek gerekiyor sabah öğlen akşam bi kaç tane düzenli hani☺️☺️☺️