Aysununannesi00 haziranin25i 37 de kontrole gidip gün alıcm yavaş yavaş yapim diyorm bende temizlk yemek dışında evde başka işim olmuyor ztn
Afk_kams Fsm çok gecmis olsun röntgen cekilemezsiniz doğru çare bir sınıkçı bulmak cevrenize söyleyin aile buyuklerinize belki bulursunuz Allah yardımcınız olsun
Fsm Afk_kams Catlak mis canım iki aykta oda dinlenme ve sargiya almak gerek şükür daha iyi basıyorum bugün
Afk_kams Aysununannesi00 merhabalar yavaştan başlayın derim ama yalnız olmayın bı yakininiz yoksada eşiniz varken yapın agirlastik artık Allah yardımcımız olsun ☺️
Elfvli Aysununannesi00 doğum tarihini 12 subat verdiler . Buyuk ihtimalle ocak ayi içerisinde yaparız.
Elfvli Aysununannesi00 çoğunluğunu esim yapacağı için sorun olmaz. Yardımcı bir kadın alayım diyorum bir kere gelen 2. Gelmiyor. Canlarım cok fazla 🙈🙈
Guldanee Aysununannesi00 bence yavas yvas baslamalisin dolap icleri camlar perdeler halilari yikatma derken anca ama tabi camlari sen silme silebilcgn biri varsa mutfak dolap ustleri camlari ona hallettir bende suan 19 haftadym kizimda bu sekilde yapmistim yavas yavas hergun bir yeri
Aysununannesi00 Guldanee kuzum halıları yıkattm camlara hiç girmiyorm camın dışında korumalık cam demir var karnımdan harakt edemiyorm çıkamıyorm oraya kendmi de riske atmk istmyrm dolaplarımı indirdim günlük temzliğim vr dip köşe
Ozlem2206 Aysununannesi00 ne zaman geleceği belli mi bacım son dakkaya bırakılmaz böyle şeyler son bir ay dediğim 36.hafta oluyor zaten 😊