Aysegulokms Merhaba bebegım 34.4 haftalık ilk gebeliğim. dün doktora gittim bebek hala dönmemiş baş aşagı dedi, 38 haftaya kadar bekleyelim dönmezse sezeryana alıyım dedi. Son haftalarda dönüp normal doğum yapan oldu mu aranızda
Ozlem2904 Aysegulokms bebeginiz baş asagi donmemis yani dogru mu anladim? Elcin demirel var youtubda onun bebegi bas asagi dondurecek posizyon aldircak egzersizlerj var ona bakin
elifay21 Aysegulokms benim 32. Haftada doğum pozisyonundaydı 34. Hafta kontrole gittiğimde makat duruştaydı. 38 e kadar döner diyorlar ama bakalım dönmezse sezeryan olacağım
ksuna33 Benim de kafası yan taraftaydi normal istediğim için çok dua ettim alt taraftan müzik dinlettim kafasının olduğu yere soğuk pres yaptım ara ara bir kere de babası sürekli onu dinlediği için sesini duyurdu ve döndü sonuc çok şükür normal doğum
Aysegulokms elifay21 evet doktorda dönebilir 38 e kadar bekleyelim dedi. inşallah döner bebişlerimiz 🌸
Ece0907 Bende 33+4 de gittim en son ters dedi doktor ilk gebeliklerde on gün önce oluyo dedi. Şuan 36+2 de yim döner bebeğim inşallah
Lyra Aysegulokms 33. Haftaya girdik erken doğum riskim vardı rahim ağzı kısalığından sanırım o yüzden öncesinde çok yürüyüş yaptım ama şimdi yasak