Snmnrtpc38 Doktorum bana da verdi . 32+5 günlük hamileyim . Ağız tadımı çok değiştir dışkım simsiyah 🙈😢 mide bulantım gebeliğin en başından beri hep vardı hiç kesilmemişti ilacı içmeye başladıkça iyice şiddetlendi . Sabahları birde aç karnına içiyorum 🙄
Rabiaelif2017 Snmnrtpc38 ayyy valla aynı ben zaten koku tat konusunda hassasim birde bunu içmeye başlayınca iyice midem bulanmaya başladı herseyden sabahları çıkarıyorum midem alt ust oldu sudan bile pis tat alıyorum yaa 😔😔
Nurseddaa1 Rabiaelif2017 bende onu kullanıyorum kanımın değeri 6lara düşmüştü şuan 12ye yükseldi. Kabız olmaması için bol bol meyve yiyiniz. Hem bebek için hemde sizin için yararlı öyle bir sorunla karşılaşmazsınız inşallah 🙏🏻
Rabiaelif2017 mor_menekse1 26 haftalığım canım su bol tüketiyorum fakat kabızlıktan çok benim canımı sıkan ağzımda ki bozuk tat 🤦♀️
Neva09 Rabiaelif2017 ferrum en etkili kan ilacı oyüzden ilk onu veriyorlar ama kabızlık korkunç bişey. Ben de değiştirmiştim yanına da magnezyum eklerse sorun çözülür. Birde kansız değilim demişsiniz ama kan takviyesi illa gerekiyo hamilelik te bebeğin kana çok ihtiyacı var ve ilaç kullanmayınca çok düşüyor değerler…
Rabiaelif2017 Neva09 magnezyum vermedi doktor. Ya aslında dayanabilirim tamam ama şu ağız tadımın geçmesini istiyorum berbat bisey gerçekten inanılmaz derecede rahatsiz ediyo beni. Ama doktoruma soylicem değiştirmesini.
Fatmadumankorc Rabiaelif2017 rica ederim aslında doktorunuzun yazması gerekirdi size magnezyumu hamilelikte çok büyük etkeni var ağrılar kramplar olmuyor bu sayede 3 aydan sonra multivitamin kan ve magnezyum kesinlikle kullanılması gerekiyor ilk üç ayda zaten folik asit