Zehrat Merhaba güzel anneler 😇 38. Haftaya girdik göbeğimin alt kısmı kaşıntıdan öldürdü beni durduramıyor kolonya sürüyorum sureklı bacaklarım da aynı pütür pütür oldu kullandığınız birşey var mi yada aynı durumu yaşayan birde çocuk da iz kalırmiş doğru mu kaşıdıkça 😑
Baharun2 Zehrat yok kız inanma bence herkes karnı gerildikçe istemeden de olsa kaşınıyo bacım.Millete bakma bik bik konuşurlar her konuda 😪