2melek_annesiii evet diyetle düzeliyor, benim şekerim var suyu da fazla çıkmıştı. zaten çok sıkı bi diyet yapıyorum düzeldi, şimdi 37 haftalık olduk. geçen hafta gittiğimde yine sınırda dedi. meyve tüketimine dikkat et dedi. zaten günde 1 elma 1 mandalina gibi yiyorum. Siz de 0 un, makarna, şeker tatlı her şeyden uzak durun