Mavideniz1 Kızlar e2 hormonum 48 yüksekmiş trisequens. Hormon ilacı yazdı doktor daha önce aynı şeyleri yaşayanlar varmi
minipanda Mavideniz1 adetin 2.3. günü için deger normalde o yüzden sordum başka birsey için vermiş olmasın
Mavideniz1 minipanda yok canım sordum üstüne basa basa hangi hormon yüksek diye e2 dedi bu ilacı yazdı