Ben 4 düşük yaptım polikistik var bende hep tedaviyle gebe kaldım daha sonra tedaviyle birlikte hayıt kullandım gebe kaldım kızım şimdi 11 aylık çok şükür ve 9 haftalık hamileyim bu hamilelikte tedavisiz oldu hayıt kullandım adetin 2.günü 14 gün boyunca sonra bıraktım genel de de öyle kullanırım Allah herkesin gönlüne göre versin