Aozgek benimde 16.haftamda kanamam olmuştu, 2gece yattım hastane de proloton iğne progestan verdi ve 1ay tuvalet harici kalkmadan yattım çok şükür geçti o günler, kendine dikkat etmelisin inşallah sıkıntı yaşamazsın 🤲🏻
Bide kanama sebebini söyledi mi doktorun