Bende 31+2 2-3 gün boyunca hafif kahverengi akıntı geldi dün pembeye doğru dönmeye başlayınca tedirgin olduk hastaneye gittik ve yaklaşık 2 haftadır karnımda sertleşme oluyordu bebek bir tarafta kaskatı kesiliyordu meğer sancı çekiyormuşum haberim yokmuş dün hemen yatışımı yaptılar 2 cm açılmam olduğunu erken doğum olabileceğini söylediler. Nst ye bağlayıp sancılarımı kontrol ediyorlar .Ciğer geliştirici iğne serum ilaç tedavisi yapılıyor doğumu geciktirmek için şuan gözetim altındayız . Bana kalırsa beklemeden gidin müdahale edilmesi gereken bi durum olabilir ben 2-3 gün bile beklememin vicdan azabını yaşadım.umarım sizin için hayırlısı neyse o olur 🙏🏻