Gectigimiz pazar ve pazartesi benimde ayni agrilar oldu 32. Haftaydi sali gunu kontrole gttim doktor bebegin bu aylarda hizli aldigi ve rahim hizli buyudu icin normal dedi kendini yorma dinlen dedi . 3 4 gundur bisi yapmiorum ayakta kalmiorum gecti o agrilarim