dilaravh Arkadaşlar merhaba, 15+3 teyim idrarda eser miktarda yani az miktarda protein çıktı tansiyonum normal ama bu bı sorun mu acaba böyle olan var mı aranizda bı bilginiz var mı acaba
Cemre07 dilaravh merhaba bende dün aynı sıkıntıyı yaşadığımı öğrendim yani direk protein demedi dr idrarda kanama var dedi. Tehlikeli bişeyin asla olmadığını tedavi edileceğini söyledi ilaçlar verdi ve günde 3 lt su içmemi kendimi sıcak tutmamı söyledi. Geçmiş olsun 💐