Ruveydahifa yok yatıs falan yapmıyor devlet hastanesi benim gecen hafta agrım vardi o sekilde yatısımı yapti bugun bende 40+2 oldum gittim doktora 1 cm acıklıkla kaldim yatis falan yapmadi geri yolladı 41 e kadar bekler diye sezeryanida devlet istege gore yapmiyormus mecbur kalinirsa yapilir suan mecbur kalincak bi durumun yok agrın sıklayınca gel dedi yolladı