Gmz5361 Kızlar Reglime 4 gün var bütün belirtilerim var mide bulantısı, kasık ağrısı, bel ağrısı ama negatif çıktı🙁 regli günümde yapsam pozitif olur mu? Böyle durum yaşayanlar var mı?
Aak1210 Gmz5361 canım bende 4 gün kala öğrendim hatta doktor bile şaşırmıştı çok erken yakalamissin diye sabırsızlıktan yapmıştım test silik çıkmıştı kanda netlesmisti dayanamıyorsan yap çıkmazsada üzülme herşeyin hayırlısı öncesinde negatifim çok oldu benimde ama bence alıcaksan su erken gebelik testleri var reglden 6 gün öncesine kadar sonuç veren onu denemelisin ben onda yakalamıstim 🥰
Hennagranfx Gmz5361 erken gebelik testi mi yaptın negatif çıktı yoksa normal gebelik mi yaptigin test hangisi
Hennagranfx Gmz5361 ozaman çıkmaz sanmiyorum cnm eger çok istiyorsan öğrenmeyi erken gebelik testi yap o %98.9 dogru sonuç veriyor sabah akşam fark etmiyor hemde. Bende adetime 2 gün kala yaptım ve hemen iki çizgi de kırmızı asiri belirgin çıktı
Gmz5361 Hennagranfx bazı yerlerde normal testlerde de 5 gün önce çıktığını okudum o yüzden yapmak istedim. Ama erken gebelik testi daha güvenilir sanırım bundan sonra onu deneyeceğim çünkü çok sabırsız bir insanım.Teşekkür ederim 😊
Adensu_ Benimde reglime 4 gun var, bende test yapsam mi diye dusunuyorum.. beklemek cok zor😅 bugun asiri bir akintim oldu oyuzden iyice bi suphelendim
Gmz5361 Adensu_ benim de 3 gün var bugün göğsüm damar damar oldu diğer belirtilerin hepsi de var 🙁 çok sabırsızım ben de yapmak istiyorum ama eşim artık evdeki testleri saklamış yapamıyorum😄
Adensu_ Gmz5361 yaa🥺 olsun bizi dusunuyolar bos yere heveslenmemizi istemiyorlar.. benimde bugun bel agrim basladi normalde reglde asla agrilarim olmaz yani adet belirtisi degil diye dusunuyorum ama hayirlisi
Gmz5361 Adensu_ benim 2 haftadır bel ağrım var. Psikolojik mi her şeyi ona yoruyoruz acaba bilmiyorum ki🥺