Flz ben 33 haftada geçtim kabul etti beni şimdi 38 deyim. Randevusuz da gidebilrsn diye biliyorum ama beklersin randevuyla gitsen daha iyi. Benim bi akrabam çalışıyor hastanede 2 ablasınında şükran hanımda doğum yaptığını söyledi ve çokda memnun kalmışlar bir ablası normal doğum yapmış diğer ablası ilk doğumu sezeryan olduğu için mecburi sezeryan olmuş ama dr da çok memnun kalmışlar