selenayaligurbuz Erken doğum riskim var ve kasılma ve ağrım var lütfen yaşayan var mı acil!!! Doktora gitmem gereklimi
melissannesi selenayaligurbuz Kasılmaların çok şiddetli değilse rahim kendini hazırlama agrısı olsbilir
Melistosum selenayaligurbuz endişe etmen için söylemiyorum benm basima geleni söylüyorum bendede aynı durum vardı dün hastaneye gittim 1 gece bekledim o kasilmalarla bir kasılma çıktı nst de 100 lerde ve düzenli hemen acile inip serum taktılar sancıları azaltmak için Durdurmak için çok şükür durdu bence gitmelisiniz
Beyzamutluu selenayaligurbuz gıdın tabiki 27 haftaligim kasılmalar ile gittim sancı çıktı hastanede yattım. Şimdi evde istirahat ediyorum sancin olduğu an gel tekrar dedi doktor. Kasılmaları da takip et dedi. Bir gidin bence
Melistosum selenayaligurbuz Kasilma hissediyordum rahimde adet olacak misim gibi ağrı ve hafif kasık ağrıları ama biseylerin yolunda olmadığını hisettim
Patmem Bence kasilmalarini takip et kaç dk bir oluyor diye benimki 10 dakika da ir sonra 15 dakikada bir sonra 5 dakikada bir sonra 2 dakikad abur ve sonra 10 dakikada bir olmuştu hastahaneye gitmistim ve hemen doğuma aldılar beni bence doktora gitmelisin
Patmem Ve benim hiç ağrım sızım yoktu sadece kasılmalarım vardı eşim zorladığı için gitmiştim iyiki de gitmişim lütfen ihmal etme
tgcasy Patmem küvezde kaldımı bebeğiniz bende 35+2yim dün hafif sancı çıkti nts de erken gelme durumu olabilir merk ettim
Patmem tgcasy evet maalesef kaldı 13 gün ama şuan 3 yaşında elhamdülillah hiçbir sorunu yok nefes darlığı yaşamıştı ciğerleri tam gelişmediği için :(
Zeynoy selenayaligurbuz aynı şikayetler bende de var. Kasılıp, toplanıyor karnım.doktorum evde sürekli yatmamı ve progestan içmemi söyledi erken doğum riskim varmış 34 haftalığım.