Maalesef benim bu durumlar 33 haftadan sonra başladı. 35 haftalığım diyorum doğsa bir iki haftaya da rahatlasam. Abartısız gece bağırarak dönüyorum sağa sola. Dün ağlamıştım kaburga ağrısından. İlk gebeliğim gerçekten son bir - bir buçuk ay özellikle zormuş..