Kızlar ya aklıma takmakta değil gercekten, 8 haftalık gebeyim. Sabahtan akşama dek kusuyorum abi yıldım.. bugün hastaneye gititk serum taktılar serum bitti gene mi aynı olur insan bu kadar mı ilaç işlemez bir bedene ben artık nasıl günleri geçirecegımı şaşırdım. Psıkolojım çok bozuk.. Oğluma bakamıyorum çocuk aç ben aç 😔😭 İlk cocugumda ben hanıle olmamışım resmen bu nedir yaa 😭😭😭😭