aleladebirmom https://www.hizliresim.com/agdblh3 Kızlar doktor sancın çıkmış dedi. devam ederse acile git dedi. ama çok mu çıkmış anlayan bi baksa size zahmet?💕 Ben sancı falan hissetmiyorum sadece ara ara rutin kasılmaları var 🤷🏻♀️
poyrazinannesi3547 aleladebirmom pek anlamam ama bende bugün çektrdm bu kadar dalgalı değil kaç haftalıksnz
Ndrg12 aleladebirmom sancın düzensiz çıkmış evet. Hissediyor muydun bu sancıları acaba? Altta siyah olan zikzaklar sancıların. Bir iki yerde yükselmiş.
poyrazinannesi3547 aleladebirmom İnşallah biraz daha sabreder bebiş bizde yarın 34 olcaz dikkat edin çok ayakta kalmayn
aleladebirmom Ndrg12 hiç sancı hissetmiyorum aslında biraz kasılma hissediyorum o da günlük kasılmalar. İnşallah sabreder oğluşum ya. Sancı olduğunu anladım da sınırı kaç olması lazım acaba. kaçtan sonra sancı deniyor biliyor musunuz?
aleladebirmom poyrazinannesi3547 yürüyüş falan yapıyorum spor yapıyorum bırakmalı mıyım sizce doktora soramadım kalabalıktı hemen söyleyip gitti 🤷🏻♀️
Ndrg12 aleladebirmom canım sınır ne bilmiyorum ama benim ilk doğumum normal doğumdu. Doğumun olduğu gün 70-120 arasına çıkardı sancı. Zaten dayanılmaz olurdu o zamanlarda da.
poyrazinannesi3547 aleladebirmom valla canım bilmiyorum ki ama biraz daha dikkat et bence ne olur ne olmaz