Busra624 ben normal doğum yaptım 32 günlüğüz ben rahim toparlayıcı kilotlu olandan aldım hem kullanışlı hem her yerden toparlıyor ilk güne göre bayağı indi karnım 🥰sade göbek korsesi önermiyorum ben kızlarımda kullanmıştım beli toparlarken kalça kısmında et çıkıntısı oluyor 😒ama bunda alttan tam sıkı tutuyor ben memnunum not: alttan dikisim olduğu için 4.gun kullandım ben alt bölgeyi biraz bol birakarak