Meltemacar ben 40 haftamda sancıyla gittim son anda sezeryan oldum . Gün verme konusunu nasıl yapıyolar bilmiyorum . 2 ay oldu Doğum yapalı ameliyatta iğneden dolayı pek bsy hissetmedim çekişmeleri hissediyorsun ama can yakıcı dgl . Odalar tekli de var 2 kişilikte bana 2 kişilik denk geldi . 2 gün kaldım hastanede bayan rekafatci kalabiliyor sadece . Ziyaretçi kabul etmıyolar . Rekafatci de değişiklik yapmıyorlar 😊