baksoy123 Kızlar 28 haftalık hamileyim Galatasaray maçına gittim haliyle çok gürültülüydü sizce bebeğimin işitmesinde bir problem oluşmuş mudur, benim gibi bir durumu yaşayıp bebeği kötü etkilenen var mı ?
baksoy123 FusunF Bir kaç yerde yüksek sesin bebeğe zararı ile ilgili şeyler okudum ister istemez tedirgin oldum
Chucky9 baksoy123 ben de iki defa konsere gittim hem de kapalı ortamda. Şimdi bebeğim doğdu işitme testinde sorun çıkmadı şükür.
Etraa baksoy123 işitmesinde sorun olamaz zaten ama bu kadar yüksek sese (ki maçı tvden izledim baya baya yüksekti tribünlerin sesi) bebek sadece korkmuştur çook yüksek ihtimalle. Kıyamam. Ben de sinemaya fakan gitmek istiyorum ama kıyamıyorum bebişe.
Mikmikbuk baksoy123 Eyvah eyvah naptın sen, Çok büyük sorun… Çocuk galatasaraylı olacak 🤪♥️ sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah ☘️
Toprak_hira59 baksoy123 zannetmiyorum oyle birsey olcagini 2 hamileligimide ful ses sistemli arabada gumbur gumbur gecirdim kizimda bisey olmadi oglumdada olmz herhalde 😅
Acemi_anne61 baksoy123 ya sizi kırmak istemiyorum ama farzedin ki bu durum cok tehlikeli gerçekten de bebegin işitmesini etkileyen birşey. Ama artık girmişsiniz ve cocugunuzda problem oldu. Ne olacak simdi? Eğer bunu bu kadar önemsiyorsanız yapmadan önce lütfen iki kez düşünün ya da sorun. Yaptıktan sonra üzülmenin ne anlamı var ki. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah