Lilikk Anneleerr gümüş kapak kullanmayı düşünüyor musunuz? Alıp kullandığınız, memnun kaldığınız gümüş kapak önerileriniz var mıı? Hadi konuşalım herkese fikir olsun ☺️
Lulemom Lilikk silverette kullanıyorum 3 aydır, çok memnunum. Hatta artık yara olmaz kullanmayim dedim. 1 gün takmadım acımaya başladı, geri takmaya başladım, kesinlikle alınmalı bence
Cimen_bebek Lilikk Alınması gereken ilk ve en önemli şey. Kesinlikle alın tavsiye ediyorum. Hastane cantaniza hemen koyun. Instegramda silverette diye satiliyor fiyatida uygun. 4 aylik anneyim hayat kurtarici kesinlikle.
Birgul Lilikk Happy mom tarafından hazırlanmış gümüş kapaktan oluşan linkimize göz atabilirsiniz. Fiyat, ürün karşılaştırması yapabilirsiniz, beğeneceğinize eminim iyi alışverişler ☺️💜 Link: https://ty.gl/2d1u3623mz Kısa linki açamayanlar [buraya tıklasın]
svncgzde Ben baby Mom markasını kullanıyorum canım çok memnunum. Hiç yara olmadı. Akan sütleri topladığı için üstüm de ıslanmıyor 😂😘
Lilikk svncgzde ne zaman kullanmaya başladınız peki? Bende artıl alayım diyorum. Ama marka olarak bilemiyorum.
Ozge svncgzde ben de alacaktım bugün e bebekte gördüm ama emin olamadım siz hangisini aldınız? 925ayar mı yoksa 999ayar olandan mı?
Lulemom Lilikk almamıştım ben öncesinde işe yaramaz diye saçma gelmişti. Hastaneden eve çıktığımda aldım, baya işe yaradı. Ama hamilelikten önce kullanın diyolar 2 saat falan takmam gerekiyormuş. Ben geç kalmıştım.
Gzgnx Lilikk tabi ki, kremsiz asla. Bende sizin gibiydim bilmiyordum. Krem mutlaka kullanın, benim de yara oldu zeytinyağ iyi geldi
Gulceefe-00 Lilikk ben de kullanan arkadaşlarımın önerisi üzerine aldım onalr çok memnun kalmıştı. Henüz kullanmadım ama silvermoon marka aldım. Piyasada farklı fiyatlara farklı ürünler var. O denk geldi onu aldım.