BesteKc Merhaba herkese, hiç beşik kullanmadan (anne yanından sonra) montessori bebek odası yapan var mı? Varsa fotograf paylaşabilir misiniz fikir edinelim 🌸🌸
secoz BesteKc ben ufak bi anne yanı beşik aldım, sonra da montessori alacağım odasına şimdilik sadece odası için dolap aldım. 1 yaştan sonra odasına geçireceğim
tomrisveannesi BesteKc ben doğurmadım daha beşik almadım montessori bebek odası aldım. Beşik almak saçma geldi açıkcası odası olmayan evi küçük olan insanlar için birşey demiyorum tabiki ama odası varken yanımda yatırmak istemedim