1prenses_annesii Kizlar 21 haftalikken gittim 485 gr dedi iyi dedi normal doğum istiyorum dedigim icin vitaminlerden birini biraktirdi doktorum bebek kontrollü kilo alsin dedi sizin benim haftalarimdayken bebişleriniz kaç kiloydu?
Ayaz_Aybars_mom 1prenses_annesii 435 ama 450 olarak aklında tut dedi bende normal istiyorum dedim ama böle ilaç bıraktırma vs olmadı hiç
1prenses_annesii @Ayaz_Aybars_mom Ben demir kalsiyum magnezyum dışında bide regenesis max kullaniyodum onu biraktirdi
Ayaz_Aybars_mom 1prenses_annesii Ayni ilaçları bende kullanıyorum tansiyon problemim var hala devam ediyorum
1prenses_annesii @Ayaz_Aybars_mom sağlıkla kucağınıza almanizi dilerim ben henüz tansiyonla ilgili problem yasamadim ama dikkat ediyorum
Ayaz_Aybars_mom 1prenses_annesii Amin cümlemiz benimde yoktu iki gün oldu ogreneli 14 ten assa düşmüyor Allah yardımcımiz olsun