Biyo_logg Merhaba hanımlar dr şüpheli olarak bizi yolladı kız dedi .sizin fikirleriniz nelerdir 🤔😊 https://imgyukle.com/i/k2xhZn https://imgyukle.com/i/k2xsJ8 https://imgyukle.com/i/k2xBcj
Hayallerim95 Biyo_logg canım kız bu bence erkek olsa çoktan söylerdi doktor Benşm mi 14 haftada çıkıntısı vardı yani düşün birde doktorlar kararsız kalınca genelde kız oluyor hayırlısı olsun inşallah🥰
Biyo_logg Poyrazin_annesi bakalım değişmezse İnşallah evde bir oğlumuz var kızımız da olsa yeter bize nasipse
Biyo_logg Hayallerim95 amin cümlemizin bebişi hayırlı sağlıcakla gelsin . Benim oğlum 12. Haftada göstermişti direk bu bayağı gecikmeli oldu kız olduğundan şüphelenmiştik zaten kısmet 😍🥰
Patmem Kız canım aynı fotoğrafın bende erkek versiyonu var ve pipisi gözüküyor normalde o pozisyonda hayırla sağlıkla kucağına alirisn inslalah ☘️
Nur223 Biyo_logg yok canım bizim doktorun makinası böyle cıkartıyor kız dedi bana ama 16 haftalığım bilmiyorum yanlış gören var diyenler var
Jale98 Biyo_logg bilmiyoruk asiri merak ediyorum doctorun tahmini vardi ama soylemedi 17 haftamda gidicem yine o zaman daha net soylerim Dedi