GamzeDurmus https://resimyukle.io/r/TJpkJOaUk4 Arkadaşlar yeni gebeliğimi öğrendim anlayan varsa bakabilir mi
moom222 GamzeDurmus aynılarını yaptırdım değerlerine bakıp sana yazıcam cnm cnku sorun çıkmadı bnde o degerler gor sana soylicem
Semaen GamzeDurmus canım sağlıkcı degilim ama anladıgım kadarıyla enfeksiyon gecirmişsin bide kızamıkcık hastalıgına karşı bagısıklıgın varmış ona bakılmış sanırım
GamzeDurmus _elifmehmet_ bu bağışıklık nasıl olur peki hiç duymadım açıkçası ben daha önce geçirmemişim de
GamzeDurmus Semaen enfeksiyon ilk gebeliğimde geçirmiş aslında baya da yüksekti 400lerde falandı suan için bir enfeksiyon olmasından endişelendim çünkü ilk gebeliğimde enfeksiyondan dolayı kalbi durmuştu 🥺
_elifmehmet_ GamzeDurmus yani daha önce bu rahatsızlığı geçirmişsin demek oluyo canım sen içini ferah tut bence bi sıkıntı yok
Semaen GamzeDurmus bak canım şöyle söyleyim IGg geçirmiş oldugun enfeksiyon ıgm suanki enfeksiyon. Biraz cok az var. Endişe edilcek kadar degil gibi. Dedigim gibi az cok anladıgımı söylüyorum
GamzeDurmus Semaen çok teşekkür ederim yarın inşallah doktorda randevum var umarım kötü birseyler çıkmaz 🥺❤️
Semaen GamzeDurmus deger cok düşük kendinde görebilirsin 0.07 bence cok da endişelenme ne demek rica ederim .