Yakut16 10 gün önce kürtaj oldum kızlar belim bazen çok agriyor ağrı kesici içince geçiyor ama ağrı kesici etkisi geçince yine ağrıyor daha öncede kürtaj oldum böyle bsey yaşamadım size normla mi.