meltemmkpln 22 haftalık hamileyim detaylı ultrason da bebeğimin kalbinde parlaklık görüldü doktor 1 hafta sonra tekrar çağırdı sizce nedir başına gelen varmı
Minekorkmaz meltemmkpln banada aynısı dendi kesinlikle kadana takma. Allahın izniyle birşey olmaz geçiyor zamanla
Deletedmom177227 meltemmkpln arkdasımın kızına da demişler hiç bişey yaptırmadı şu an gayet sağlıklı kızı.
Nzr06 meltemmkpln benimde ayrıntılıda çıkmıştı canım 26 haftalıkken çoçuk ksrdiyoloji de fetal ekoya girdim iki tane parlaklık gözüktü ama doktorum bi sorun yaratmaz dedi her gebelikte görülüomuş doğuma yakım geçiomuş dedi 1 ay sonraya tekrar muane istedi benden gönlünü rahat tut bence canım
Deniiiza meltemmkpln eger bu duruma eslik eden baska bir bukgu yoksa hicbir sorun teskil etmiyo. Benim bebegimde de gozuktu ayrıntılı ultrasonda. Suan 33 olduk hala var ama siliklesti biraz. Doktorum kafaya takacak bisey değil baska bir bulgu olduğunda endise ediyoruz demişti o zaman
meltemmkpln Minekorkmaz internette okudum başka bir bulgu olursa kromozan eksikliği falan yazdıda korktum biraz inşallah bir şey olmaz
Minekorkmaz meltemmkpln olmaz allahın izniyle hiç strese sokma kendini. Eğer olsaydı doktor onuda söylerdi
meltemmkpln Nzr06 aynı şeyleri bende yaşadım pazartesi fetal ekoya gönderdiler inşallah geçer ya kötü bişey yaşamayız canım sıvı alalım dediler bana en son ben istemedim oda riskliymiş benim doktorumda korkma geçiyor genellikle dedi ama insan korkuyor biraz
Minekorkmaz meltemmkpln ya diyolar abuk subuk konusuyolar deli oluyorum öyle diyenlere. Sen strese girme allahın izniyle hiç bişy olmaz.
meltemmkpln Deniiiza ben internettede öyle okudum ama işte bi tane doktor doen sendoromu olabilir diyince korktum inşallah inşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız