Sevgiayse Arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim 8+0 günlük hamileyim çocuklarım gırip oldu galiba banada Bulasti başım ve bacaklarım çok ağrıyor ağrı kesici parol içsem bir zararı olur mu ❤️❤️❤️
Defne2018 Sevgiayse olmaz canım içebilirsin parol dan başka bişi kullanamıypruz ama plus varmış bide ona dikkat et
Denizvegokyuzu Sevgiayse Geçen ay banada yigenimden geçmişti. Sağlık ocağındaki doktorum parol u önerdi ve bikac ekstra vitamin vermişti. Bol bol meyve tükettim çabucak toparlanayim diye 😇 Çok geçmiş olsun umarım bian önce iyilesirsin 🤲🏻🤗