Yektasmom Geri sayımda bayağı bayağı sona geldik, heyecan çok fazla. 30 Kasım’da doğumu olan başka birileri var mı acaba 🌸
midekoruyucu Yektasmom var beeennn ✋🏼 30 yıl önce 30 kasımda doğmuşum 😁 sağlıkla gelsin yavrunuz İnşallah 😍🤗♥️
Yektasmom Dilosseee 38+4 olmuş olacak bugün 38 olduk, gelişimi de bi kaç gün öndeydi zaten doktorumuz 30 Kasım’a gün verdi