Kızlar 37+3 deyim benek 3700 çıkıyor ve 40 hafta çıkıyor. Doktorum bundan önce suni ile başlatırız kilo 3500 falan demişti ama bugün sezeryan tarihi verdi 6 Aralık için kafam çok karıştı 😭 sanki suyum o tarihten önce gelse de yine sezeryan alacak gibi anladım yani her türlü sezeryan 😔 aranızda sezeryan olan var mı hiç hiç olmak istemiyorum ama normal doğum sancısı çekip yine sezeryana alınmakta var fikir verir misiniz lütfen. 😔😔😔😔😔