Arkadaşlar bugün 38+1 haftalık hamileyim bugün bebek 3.240 gr çıktı ve çatı muayenesi yapıldı hiç açılma yok vajina kemiğim ağrıyor kalçalarım ağrıyor ayrıca çatı muayenesinden çok korkutmuşlardı öyle bağıracak gibi bi acıma yoktu normal biraz acıdı o kadar. Alttarafımda ilthap varmış 2 kullanımlık fitil verdi sizde durumlar nasıl