Esinakman Kızlar merhaba dün gece karnımın alt kısmına agri girdi ve her hareketimde daha cok agirdi. Dusa girip biraz bekledim fakat yine gecmedi ama suan hic agrim yok neden olabilir yardimci olursaniz harika olur
Calisananne25 Esinakman benim de karnın alt bölümünde ağrı oluyor sanki çok spor yapmışım da kaslarım ağrıyor gibi baskı hissediyorum. Son günlerde ağırlaştım iyice. 35+1im. Sırt, boyun ve bel ağrım oluyor. Bir de gaz sancısı oluyor bazen.
cennetomrummm21 Esinakman Yalanci Sancılar Olabilir Cnm Bebeqin Yeri İçerde Daraldiqi İçin Baskı Yapıyordur Oo Yüzdendir Korkma Ama Sürekli Devam Ederse Bekleme Hastaneye Git 🙏