Ebru021 Kizlar ikili tarama testinde doktor cinsiyet ile ilgili tahminde bulunup sonradan cinsiyeti değişen oldu mu
ozge07070 Ebru021 banada 12+6 da %80 erkek dedi bi çıkıntı gösterdi bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi. 17+0 da %100 kız dedi 20+5 de detaylı ultrasonda bakan doktor kız olduğunu onayladı şuan 22+1 iz ☺️
Ebru021 Eddos00 benimde kesin değil ama kıza benziyor dedi zaten ilk gebeliğim heyecan var kız erkek fark etmez benim için ama insan merak ediyor canim
Puki Ebru021 ben 17 haftalık oldum hala cinsiyetini öğrenemedim inan meraktan çatlıyorum bugün gittik bacaklarını toplamış kıvrılmış hiçbir şey gözükmüyor yine öğrenemedik 🙄🙄
Ebru021 Puki ayyy ben şimdiden çok merak ediyorum insan merak ediyor canim ins bı dahaki gidisinizde gosterir
Biyo_logg Puki aynen bizi kide göstermiyodu bu sefer gittiğimzde dr kız gördm dedi yinede emin değildi bişey alamadık bekliyoruz
Puki Ebru021 inşallah inşallah gerçekten aşırı merak ediyorum hiçbir şey alamadım cinsiyetini bilmediğim için 🙄🙄 bende bir şeyler almak istiyorum
Saaki Perinatoloji doktoru erkeğe benziyor dedi 11 haftalıkken 16. Haftada doktorum erkek olduğunu söyledi ☺️
Puki Biyo_logg hayırlısı olsun inşallah artık hem merak ediyorum hem de sıkılıyorum ya Bi şey belli olmadığı icin😊