Emel_Sezgin 38+2 haftalik saat 09:30 ta gelen mucizem. Sonunda kızıma kavuştum çok şükür Rabb im e. ❤❤😘😘
Deniizzz Emel_Sezgin hayırlı olsun mutlu bir yuvada sağlıkla büyütün inşallah 😍 planlı mıydı doğumunuz
Emel_Sezgin Betul_solgun123 bilmiyorum canım önce normal olacağını söylediler doğumu, tansiyonum yüksek olunca acilen ameliyata alındım. Sezaryen ile doğum yaptım