Asyaveannesi36 yaaa , hatırlayacağını bilsem selam gönderirdim😂 ben de geçen baktım randevusu vardı ama açıklamada jinekolojik rahatsızlıklar ve gebeliği 3 aydan az olanlar şeklinde ibare koymuşlar. Detaylıda doktorum belki normal doğuramazsın daha erken ama falan demişti sezaryen kesin olursa burak hocayı bulurum diyordum nasılsa planlı olur diye ama o ibareyi görmek ciğerimi yaktı😂 aşıyı yaptırmaktan da korkuyorum yaptırmamaktan da Allah sonumu hayır etsin 😀 ben burdan bi arkadaşla konuştum burak beyin kendisine aşı olma dediğini söyledi ama haftası ilerideydi ondandı belki de bilemedim